ONSDAG 25 MAJ

Det är fan inte många dagar kvar innan sommarlovet. Hade engelska nationella muntliga idag, det gick bra. Sen var det lunch sen engelska igen och sen slutade vi för dagen, skönt! Men var ändå tvungen att plugga igen när jag kom hem, måste ju bli klar med den här jävla uppsatsen nån gång. har skrivit 4 sidor om bara Cornelis, och så ska jag skriva om Lisa sen ska jag jämföra dem.. åh gud vad trött jag är, ni ska bara veta!
Men imorn är det studentfirande och på fredag likadant. Båda är mina två kusiner, en från tibble,en från åva. Har man stor släkt så har man? Så det kommer bli kul! Sen på lördag ska jag träffa Julle, så jag lär väl inte sitta här vid datan och blogga något mer denna vecka typ, så förvänta er inget!
SNYGGA CORNELIS

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0