söndag = hockey

ja och så vart det ju söndag tillslut. yey ba längtar till skolan imorn!
Nej men idag så gick jag ut på promenad med Jossan, även om det regnade lite, det är mysigt med regn kan jag tycka, så länge man inte ska någonstans, typ fest eller så för då äre bara grymt jobbigt.
Men så vi tog vår promenad och snackade om massa saker, sen gick vi hem till mig en stund, kollade på bilderna från i fredags och så la vi upp dom på facebook dåra. Sen drog hon hemåt och då kollade jag och grabbsen i familjen på hockeyn, först Tjeckien och Ryssland som tävlade om brons och så vann Tjeckien.
Sen så kollade jag lite Gossip girl och sen började den slutgiltiga matchen, Finland och Sverige, båda nordiska länder som tävlar om guld, de små länderna har slagit ut alla stora..hur jävla KING är inte det då? Jävligt KING tycker jag allafall. Men det var en spännande match, Sverige gör första målet, och enda målet oxå haha.. suck. Finland var inte långt efter med att göra mål där,så det stod 1-1 ett tag. Men sen i tredje period så händer det grejer och då gör Finland typ 5 jävla mål..Så dom vann guld med 6-1. Grattis då!
Silver är ju i för sig inte så jävla hemskt det heller :)

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0