3 november

Igår så fyllde jag ju år som sagt, firade med min familj och Julius och hans mami. Av föräldrarna fick jag en ny mobil, Samsung Galaxy Ace, är lite annorlunda, kommer ta ett tag och vänja mig, har ju haft Sony Ericsson skitgammal i typ tre år haha. Men det betyder inte att jag inte gillar min nya telefon för det gör jag verkligen!
Av Julius och hans mami fick jag en spa-upplevelse, alltså att jag ska få gå på spa,mys! Sen fick jag även en klockring som jag ville ha och så fick jag en byxdress som man sover i. Fina saker!
Från min syster fick jag en svart stickad tröja och ett halsband. thanks sis!
tårtan
Mina sötisar
och detta fick jag av Julle och hans mami
dessa fick jag från syster
min nya mobil från föräldrarna

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0