ALLA HELGONS DAG

I lördags så åkte jag och mina föräldrar till vaxholm för att hälsa på farfar på kyrkogården, det var alla helgons natt så det var jättefint överallt, hela kyrkogården var full med lysnade ljus. Men efter vi hade vart där så gick vi till farmor och hälsade på där och så kom min kusin Alex och hans tjej oxå och vi pratade och så. Sen påvägen hem hämtade vi syrran och sen så vare tid för mig att åka till Julius, fixa mig sen fixa honom för vi skulle på födelsedagsfest hos Olivia och det var liksom utklädnad som gällde, så jag klädde ut mig till en katt och sen sminkade jag Julius ögonlock till ögon så när han blunda såg det ut som två stora ögon som tittade,lite ballt. Vi kom dit runt 21.00 och Olivia fick en klocka från oss, hon var utklädd till en söt liten pumpa. Men vi hade det trevligt där! Sen fick vi skjuts hem till Julle av Olivias mami. snällt :D
farfars grav♥
minneslund
såhär såg jag och Julius ut.
Julius, födelsdagsbarnet Olivia och hennes kille Emil.

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0