9 november

Det är onsdag,jag vaknar, fixar mig, äter frukost och allt sånt skit man gör om morgonen och gissa vad man kommer på när man borstar tänderna? Som för övrigt är det sista jag gör innan jag ger mig iväg. Jo jag kommer på att jag har sovmorgon, lektionen är inställd, så istället för att börja 8.20 börjar man istället 10.00. Kul att man kommer på det så sent oxå, men så jag gick och la mig i sängen igen och sov vidare. Vaknar 10. haha rusar till lektionen, gör provet som man var klar med runt 11.00 sen har jag ingen lektion fram tills 14.00. Så jag är med Jenni och Johanna under den tiden. Mys! På engelskan hade vi debatt, lite kul.

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0