Long time ago

Shit jag har fan inte bloggat på en vecka! Har inte suttit vid datan någonting i veckan men ska berätta lite vad som hänt.
I tisdags så var vi på någon konferens i Järfälla med skolan, skulle lyssna på föreläsningar hela dagen om folk som lyckats i handelsbranchen. Det höll på från 10-15. Sen var man hemma i Vallentuna runt 17. Då möttes jag upp av Julle och var med han en liten stund innan hans träning. Efter träningen kom dom och hämta mig och jag sov där. Har tillfälligt flyttat in dit nu när jag har praktik.
I onsdags så var det min första dag på praktiken, praktiserar på Vita husets hund och kattpensionat som ligger 3 km från Julle. Mycket städa, plocka upp efter djuren men även gå ut på promenader och så. Så man får måttligt med motion. Jag är helt slut i fötter och knän efteråt.

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0