onsdag 2 november

Jadu vad har hänt idag, Carina kom över till mig och färgade min utväxt, så nu är den borta allafall, skönt!
Nu slipper mitt hår se ofräscht ut när det typ är nytvättat. Men allafall sen så skulle Carina hem för att fira sin pappa som fyller år idag så vi hann inte leka så länge, fett synd :(
Men allafall så jag följde henne till centrum sen gick jag hem igen och då mötte jag Sofie och hon skulle till centrum så då följde jag henne med, haha. Sen när jag gick hem prata jag med Julius i en kvart, han skulle typ gå och lägga sig sötnosen. Han kommer hem imorgon, längtar! Ska fan sova tidigt så kommer morgondagen snabbare. Har liksom ändå inget bättre för mig nu...
ska väl typ måla naglarna sen blire en filmrulle, antingen själv eller med brodern min. Vi tänkte se Hall Pass.


Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0