4 oktober

Idag har jag haft en underbar dag!
Åkte in till stan på dagen med min Engelska B grupp, tåget gick 10.50. Vi skulle till Vasamuseet så när vi kom dit så kollade vi på en kort filmsnutt om Vasa skeppet som var en halvtimme lång. När vi kollat klart så blev vi guidade av en kille som visade oss runt på museet, tog oxå en halvtimme. Sen fick vi åka hem, var i Vallentuna igen runt 14.00 och då mötte jag upp Julle och så gick vi hem till mig så hämta jag några saker sen vart vi upp hämtade av Isak (Julles bror) som körde oss hem till dom. Vi duschade, åt popcorn och kollade Simpsons och Family Guy. Sen kom Julles mami och vi åkte in till stan och träffade Julles faster och hennes son Curtis. Vi åt på  kungshallen och vi åt kinamat på Sawadee. Sen gick jag och Julle till Sergel och skulle kolla bio, vi såg Friends with benefits och den var bra, både humor och romantik. Sen var det roliga slut och så åkte vi hem. Haft en myspysig dag helt enkelt, men nu är jag trött och ska sova. Godnatt! ♥

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0