då vare måndag igen

Idag är det den 3 oktober, vilket betyder att det bara är en månad kvar innan jag fyller år! Och då äre även höstlov, och efter det har vi praktik i en månad, WIHO!
Idag var en helt vanlig dag, hade egelska B på morgonen efter det vare UF-företag och sen vart det lunch och det var äcklig mat i skolan så jag och Julle gick hem till mig och åt. Sen var det idrott då vi spelade Volleyboll, det gillar jag, det är en rolig sport att spela till skillnad från typ dödstråkiga handboll, usch och fy!
Sen hade jag kommunikation sista lektionen och då kollade vi på film, vi såg Die Welle(vågen), tycker det var jävligt onödigt att jag var där, för dom tog inte närvaro för det första och jag har redan sett filmen förr och vi slutade 20 min senare oxå. Men filmen är bra för övrigt. Drog hem, käkade några mackor sen la jag mig och sov tills kl blev 21.00 typ. Ändå är jag inte utvilad, ska sova snart igen, hihi!

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0