fredag, 14 okt

Igår så vare en skön dag,skulle sluta halv 4 egentligen men fick sluta innan kl hann bli två. NAJZ!
Carina kom till mig (hon som gjort om min blogg), tack för det!
Sen så åkte vi in till stan, kollade på what's your number på Sergel bio, den var rolig och bra.
Sen käkade Carina på Donken och sen drog vi hemåt, var hemma runt halv 11 och filmen var slut innan kl 9, haha.
Carina och jag.

Kommentera här och gör mig glad
Postat av: Sofie

Wopa man kan kommentera nu haha ;)

2011-10-17 @ 16:08:45
URL: http://nobs.blogg.se/
Postat av: Carina

I WANNA KILL YOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-10-19 @ 22:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0