fredag,lördag,söndag.

Hej ska informera er lite om vad jag haft för mig denna helg då!
I fredags så var jag med Julle efter skolan som vanligt då, sen på kvällen så gick jag till centrum och mötte upp Ronja,vi åkte hem till Jemma för att sen åka till Felipe, där det var massa gamla kontakter,så det var kul, de flesta var trevliga och så. Sen runt halv 1 så drog de flesta, så då väntade jag med Espri på hennes tåg och sen drog jag hem till Sara Brattberger.
I lördags vaknade upp hos Sara, Jag, Malin och Sara gick upp och gjorde makaroner köttbullar, åt lite av det sen typ sov vi lite till, runt 5 åkte de hem till Malin och jag drog hem till mig. På kvällen åkte jag hem till Julius och vi ba tog de sjukt lungt, var en aning seg liksom.
I söndags så vaknade vi runt 11.00 och så käka vi frukost och så,sen skulle han på träning och jag åkte hem till mig och chilla, runt 4 kommer hans bror och hämtar hem mig till dem och där är deras släkt då, och man såg ju rätt fin ut, värsta chillmode, mjukiskläder och no makeup. Så spelade jag lite playstation med lilla Wilma,så söt!
Efter alla dragit sig hemåt så la jag och Julle oss i sängen och somnade, sen vare dags för min hemfärd.
sova,det gillar vi ju att göra.

Kommentera här och gör mig glad
Postat av: Sofia - Tävlingar på gång!

Var gärna med och tävla om ett valfritt smycke från treejewllery :D

Avslutas på fredag!

http://smnmode.blogg.se/2011/october/tavling-vinn-valfritt-smycke.html#comment


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0