Igår den 26 oktober

Igår fyllde min kusin Mats 19 år, så Grattis till han!
Men allafall nu går vi över till vad jag gjorde igår.
Efter skolan åkte jag och Julius till Täby och första butiken vi gick in i var H&M,där vi även stannade tills det var en halvtimme innan stängdags.
jag fick med mig 2 par trosor,en tröja,en BH,2 par jeans, sportbehå och det för endast 586 kr. Det hann jag köpa första halvtimmen dessutom, så snabb är jag. Ba kom in i butiken, plocka på mig massa, prövade, köpte.
Sen kom mina föräldrar och då fick jag även med mig jeansleggins,en vinterjacka,hårfärg,tights och mascara, det blev 856 kr. Sen köpte jag även en present till Sofie. Julius köpte 2 mysiga tröjor.
Sen åt jag och Julius på Subway och sen åkte vi hem till mig, strax därefter hämtade Julius mami oss och vi åkte hem till honom, gissa vad vi gjorde då när vi kom fram? Vi sov. Sen så var det dags för mig att åka hem. HA!
Skulle vilja lägga upp bilder på plaggen, men har tyvärr no kamera..
men denna blid togs igår så den får duga

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0