it's hard.

Det är svårt och leva i dagens samhälle kan jag känna ibland. Man vet inte vad som är äkta och falskt, för det finns så mycket falskhet, så mycket hat och så mycket skitsnack. Vafan hände med ärligheten och tryggheten som fanns?

Sen får vi ju inte glömma att man ska se ut på ett visst sätt, vara på ett visst sätt,klä sig på ett visst sätt om man vill "passa in" så att säga och inte vara udda. Man får inte vara för mycket men inte heller för lite, man måste alltid vara lagom, annars funkar det inte. Men vet ni vad? DET SKITER JAG FULLSTÄNDIGT I!
Vill jag ha på mig en mussepigg tröja så tänker jag ha det, vare sig folk gillar det eller inte. För så länge jag trivs och känner mig bekväm i det så spelar det ingen roll vad alla andra tycker. De kan gå nån annanstans då.
För sån är jag, jag är jag och så kommer det alltid vara, så get use to it or get out of here. peace!

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0