sammanfattning av helgen

Har varit med min älskling hela helgen,de hämtade ju mig i fredags typ kl 22.00. Hans mami hade varit i Finland i några dagar så hon hade köpt lite saker till mig, parfym,body lotion och ett puderkit. Sån fin människa det där!
Sen så har vi hyrt film, vi kollade på "hur många lingon finns det i världen" och den var bra, men sorglig oxå, fick några tårar minsann. Sen så har vi bastat och så. I lördags så somnade Julle typ vid 21.00 så jag satt uppe själv och kollade på massa filmer som gick på tv, såsom Ryktet går, the bourne Identity och sleepers. Mycket bra filmer!
Så såg min lördag ut i allafall, kul va? La mig typ vid 03.00.
det här kitet fick jag.
parfymen och body lotionen.

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0