I FREDAGS

I fredags så kommer man till skolan typ halv 9, får reda på att de inte är lektion så jag kan gå hem igen,kul liksom.
Men runt tolv tiden så skulle vi in till täby med skolan och registrera våra UF företag på banken. Så sänger dom precis då av tekniska fel.. typiskt. Men vi fick hjälp i alla fall men vi fick vänta utanför då. Men när det var klart så kom Julius för han skulle handla lite kläder, han fick med sig 2 fina skjortor och 2 par klalsonger från Dressman och så ett par jeans från G-star. Sen fick vi skjuts till Vallentuna av Julles vän Patrick. snällt av han!
Så gick vi till Julles mamis jobb och sen åkte vi hem till dom, gjorde ett litet stopp vid ICA, så hyrde vi 2 filmer som vi sedan såg på under kvällen. Vi såg Dumma mig och Monsters vs Aliens. Det var mysigt.sen sov jag såklart där oxå.

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0