14-15 sep

I onsdags så fyllde min madre 39 år, och så van hon 500 kr på en trisslott hon fick av kollegorna, fan bra present! Av mig och Julle fick hon en chokladask. Jag och familjen drog ut och käkade på kina resturang på kvällen. Minns första gången jag åt kina, det var när min mami fyllde 33. Så det var ett tag sen. Men allafall.
I torsdags så kom Julle hem till oss och jag och han fikade med mina föräldrar, alltså mammas födelsedagstårta, ingen orkade äta den i onsdags för alla vart så mätta efter resturangbesöket,hehe. Så sjöng vi för henne oxå. Sen när vi fikade klart gick vi upp på mitt rum och umgicks med min syster tills det var dags för Julle att åka hemåt.
min mami

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0