3 september

Idag är det exakt 2 månader kvar tills jag fyller åt! shit vad tiden går fort!!! Innan man vet ordet av är det 2012 förfan.
Men den här dagen har typ varit en dag för mig själv helt enkelt. Jag slog rekord i Quadrapop, fick 1 miljon poäng. Skulle fått mer om jag inte vart så klantig och råkade sätta på spelet utan medvetande för jag la mig i sängen...Typiskt! Tog mig typ 3 dagar att spela klart det där spelet.
Men sen har jag bara legat i sängen hela dagen och kollat på "16 and pregnant" i brist på annat.
Runt kl 18.00 så tog jag upp mitt feta arsle ur sängen och promenerade till Kragstalund, sne sprang jag på vägen tillbaka. Det är väl typ 8 km sammanlagt. Rätt stolt över mig själv ändå. Har inte sprungit på evigheter, så jag vart lagom trött.
Sen har jag pratat med Älsklingen 2 gånger idag oxå. Sen har jag bara vart ensam hemma resten av kvällen,mina föräldrar kom hem nyss. Ska kolla på "A troll in Central Park" nu. En gammal tecknad film jag såg när jag var liten. åh älskar den filmen!
Den här sträckan gick och sprang jag.
A troll in Central Park♥

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0