30 september

Även idag så bjöd dagen på skönt väder med strålande sol!
Vaknade upp med älskling rätt tidigt, typ kl 06.00. Jag skulle iväg till Älvsjö på kick-off och tåget gick 07.44 så ingen sovmorgon här inte! Julle började 12.10 men han är ju så lättväckt och då somnar han inte om, inte på direkten allafall. Så han gjorde mig sällskap och åt frukost med mig!
Men sen gick jag ner till centrum, hoppa på tåget där Sabina satt så vi åkte in tillsammans. Så var vi där i typ två timmar och lyssna på folk som snacka om sina UF-företag, gav sina tips osv.
När det var slut åkte vi hem, jag lagade mat och käkade och tog en powernapp, sen kom mina 2 små sysslingar med deras kompis så lockade jag deras hår för de skulle på bröllop. När det var klart så mös jag och Julle innan han skulle på träning. Sen har jag fixat mitt rum så det ser hyfsat ut igen, så har jag ätit middag och just nu kollar jag Idol, om en halvtimme hämtar älskling mig så åker vi hem till dom.
dessa två  flickor är mina sysslingar, Madeleine och Marina. Sötisar.

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0