fredag,lördag. 16-17 sep.

åh nu är vi sådär glada och pigga efter 2 dagars ledighet,eller? Hade inte klagat på lite mer allafall ;)
Men i fredags så åkte jag och Ronja hem till Jemma i kragsta där det var trevligt folk och hög musik. Inga klagande grannar, as nice! Så vi dansade,snackade och hade det soft helt enkelt! Runt halv 1 kom Isak och hämtade mig.
I lördags så vaknade vi,duschade,åt frukost och sen så drog Julle och golfa med sin pappa. Så jag och Annelie åkte till mig och hämta grejer,sen handla vi lite och tillslut åkte vi hem igen och då la jag mig och sov med Julles kissekatt. var för jävla trött! Sen runt 16.00 kom Julles släkt (hans mammas släkt) så vi åt massa god mat,räkor,kräftor,majskolvar osv. Ja ni hör ju. Så drack vi vin oxå och man vart ju lite gladare i hågen än vanligtvis. Hade det trevligt allafall!  Det räcker för mig, tack och hej :D
Madde,Eve och jag i fredags.

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0