Veronica Maggio

I fredags så drog jag till stan och mötte upp Ronja, Johanna och Jocke. Så gick vi hem till Jocke ett tag och chilla, drack några bira och sen var det dags att bege sig mot grönan. Det var ju så sjukt mycket folk. Det var liksom kö till spårvagnen...och då var kl ändå 17.00 och Veronica börja inte uppträda förens 20.00. När vi stod där och vänta på att spårvagnen skulle komma så kommer det fram en brud med två tofsar och målat ansikte och säger att hon känner igen mig och ger mig en kram.. fett random, för jag har ingenaning om vem fan det var. haha!
Men så kommer spårvagnen och vi tränger in oss där och när vi är framme så ställer vi oss i kön till Grönan, och den var inte liten kan jag säga. Men det tog ändå bara drygt en kvart. Sen ställde vi oss typ längst fram i publiken. Så stod vi och knuffades där i 2 timmar och fick vatten på oss och allt möjligt, sen äntligen blev kl 20.00 och hon kom ut och ägde scenen, grymt bra var hon! Kl 21.00 var det slut och vi begav oss hemåt. Sov hos Julius.

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0