dagen innan nyår

Det är fan nyår imorgon! Shit vad tiden går fort!
2012 har faktiskt varit ett bra år.
Idag åkte jag och älskling till Sollentuna Centrum. Jag skulle köpa en nyårsklänning jag såg där förut men den var såklart slut och jag hade bara en timme på mig att hitta en annan. Sprang in i de flesta butiker men de var rätt utplockat överallt. Tillslut köpte jag en från Vero Moda, fanns en kvar och i min storlek dessutom. En söt svart klänning. Sen så fort jag köpt den och allt håller på och stänger så går jag in på SALT och ser massa fina klänningar, liknande den som jag ville köpa från början. Så typiskt... Funderar på att åka dit en snabbis imorgon och byta ut den jag köpte. Men vi får se hur det blir. Har kollat avatar resten av kvällen, den sluta precis. Förresten så kanske detta är mitt sista inlägg detta år. Nu är det sovdags, godnatt!



Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0