hej December!

Första december idag, tiden går fort ju. Innan man vet ordet av så börjar ett nytt år.
Idag jobbade jag från 10-17 och klantig som man är så råkar man tappa ett nagellack så det går sönder och hela golvet blir fullt av nagellacket som dessutom ska vara mörk färg, lila. Fick ju sitta och skrubba ett tag och försöka få bort skiten som inte är så lätt.
Men iallafall så efter jobbet åkte jag och mötte upp Jenni och hennes syster i centrum och vi handla massa gott och sen gick vi hem till henne och käka mat. Sen kom Sofie och Evelina oxå. Vi spela kort och kolla på en film som hette 'The Grey', inte så bra film men jag hade det trevligt och mysigt ändå.
Shit nu ska jag verkligen sova, godnatt!




Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0