Igår 27 dec

Tjena igår så jobba jag från 12-19 och så köpte jag en tröja från Kappahl oxå, jättefin! Blir ju lite så när man jobbar i butik, istället för att få syn på kläderna endast när man går ut och shoppar så ser man kläderna hela tiden när man jobbar. Då hinner man ju få syn på en hel del och då handlar man mycket oftare.iallafall när jag slutat jobbet så åkte jag hem till faster i kragsta för vi var bjudna på middag där. Så vi kollade lite bröllopsfilm från Ukraina och även en massa bilder. Det var mysigt. Sen kom älskling vid tolv och hämta mig där och så åkte vi hem till han och sov. på bilden ser ni tröjan jag köpte, jag och fasters hund som heter Anton

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0