14 februari

Ja igår var det alla hjärtans dag så jag och älskling åkte in till Täby för att kolla bio, innan bion började så gick vi in på H&M och Kappahl, jag fick med mig en tröja från varje butik, och en deodorant! Och såklart så ska man inte få betala själv, nej för det ska min älskling göra, tack älsk du är så underbar!
Sen allafall så kollade vi på filmen som var this means war och den var bra och rolig!
Träffade på massa människor oxå, kändes som hela vallentuna var där haha.
Sen åkte vi hem till mig och åt middag, spagetti och köttfärs, satt vid matbordet och snacka i typ en timme med brorsan. Sen avslutades det hela med att älskling sov här, myspys dag! Den första alla hjärtans dag jag firat med babe♥
spel som älskling fick av mig.
rosorna jag fick av älskling.

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0