jag vill träna

Nu är det så att 2012 verkar vara det året alla tar tag i sig själva och går ner i vikt och det vill jag oxå göra faktiskt. Men jag får inget jävla gymkort, då vill jag ha ett löparband istället men det får jag inte heller.. och det är ju svårt och träna när man varken har tillgång till gym eller någon träningscykel/löparband. Tänker inte gå ut och springa i -15 direkt, mina föräldrar tjatar på att det snart är vår men det är det fan inte! Och sen kommer ändå vintern igen eller hur? Fan asso dem förstår verkligen inte.. men det är deras fel om jag dör av fetma sen.
Jag är bara så upprörd för det är så orrättvist, både syrran och brorsan har en iphone och dem kostar ju för fan mer än ett gymkort/löparband.. plus att brorsan faktiskt har ett gymkort oxå. Men det kan inte jag få nej, fast det till och med blir familjerabatt då.

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0