vissa människor

Vissa människor är bara för giriga, eller dem har för höga krav, dem nöjer sig aldrig. De har hus, en fin familj, bra utseende,bra jobb och allt sånt där men ändå finns det dom som är olyckliga och inte kan nöja sig med det dom har utan ska alltid jämföra och tänka "men den och den har ju ännu bättre, så vill jag oxå ha det". Men vem har sagt att man mår bättre av att ha större hus,mer pengar osv? Egentligen handlar det bara om ens tankesätt. För har ni tänkt på att man oftast jämför sig med dem som har det bättre än en själv istället för att jämföra med dem som har det sämre. Typ om man tjänar dåligt med pengar, eller asso så man klarar sig, så klagar man istället för att tänka "tur att jag inte är någon uteliggare allafall". Fårstår ni?
Jag är nöjd med mitt liv och väldigt tacksam  över det jag har!

Kommentera här och gör mig glad
Postat av: Madeleine

Smart tjej :)

2012-01-11 @ 10:50:05
URL: http://madeleineharlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0