lördags 7 juli

I lördags så åkte jag och familjen till Vaxholm. Vi hämtade farmor och gick sedan till kyrkogården för att hälsa på farfars grav, han skulle blivit 81 år i fredags så vi la dit blommor och så. Sen åkte vi till Täby C och handlade lite, jag fick med mig en jättefin grön klänning från JC för 200 kr. När vi var färdiga där så åt vi på MAX innan vi åkte hemåt.
Drygt en timme efter vi kommit hem så hämtade Julle och hans mami mig och vi åkte till Sollentuna där Julles kusin Lina bor. Hon fyllde 20 så hon hade en födelsedagsfest och det var regnbågstema så det var färg som gällde. Vi var där hela kvällen och lyssna musik,dansade, spela beer.pong och umgicks. Det var väldigt trevligt!

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0