1 år

Igår hade jag och älskling 1 års jubileum,på nationaldagen! Älskar dig föralltid min finaste skatt♥
Han fick ett silverarmband av mig som det stod Älskar dig på. Av honom fick jag ett smyckesträd,klocka,armband och merci. Tack för alla fina presenter älskling, jag blev jätte glad!
Vi åkte till Sturebadet för att fira. Vi gymmade, solade, åt och badade. Gissa vem jag ser när jag gymmar då? Jo,Martin Björk från vakna med the voice! Blev lite chockad typ, haha.
Kl 5 åkte vi hem till älskling och var där och myste resten av kvällen♥
presenterna jag fick
smycketrädet
armbandet
klockan
sturebadet
jag rita till Julle
I'll give you all the love in the world

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0