11 juni

Bara 4 daga kvar sen är det sommarlov!
Idag har vi kollat på Project X -hemmafesten i skolan haha, (vi fick se vilken film vi ville). Sen så hade vi gympa då vi livräddade på Gym&sim. Jag klarade det fint så jag är nöjd. Sen bada vi lite bubbelpool och den här strålen var rakt på min rygg så efteråt så var hela min rygg svullen :( och jag satt bara i poolen i 10 min..
Men men sen efter det åt jag, Erika och Sabina på Istanbul. De åt avocadosallad och jag åt pommes. Sen var jag så trött när jag kom hem så jag la mig och sov.
Efter middagen var det dags att titta på fotbolls EM med bror och pappa, Sverige-Ukraina. Ukraina vann med 2-1. bra jobbat!
såhär mycket pommes får man på Istanbul för en tjugolapp.

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0