igår 5 mars

Igår på lunchen så var inte jag och Julle hungriga så vi gick till centrum istället och Julle köpte lite skämtgrejer, bluff-cola och bluff-öl som är en tablett man stoppar i vatten och när den brusa klart så ser det exakt ut som cola/öl, smakar blä oxå. Sen gick vi till Biscotti där jag tog en kaffe latte och så satt vi där och chilla tills lektionen började. Efter skolan drog jag och älskling till stan. Vi köpte varsin mask inne på Buttericks som vi ska ha på skivan. Sen köpte älskling hängslen oxå och jag köpte present till min vän. Sen åt vi mat inne på Jensens, vi åt potatis med kyckling och sås. Det var gott och väldigt mättande. Efter vi hade ätit så kollade vi på bio, vi såg My week with Marilyn och den var helt okej. Sen åkte vi till Sollentuna där Julles mami hämta upp oss och så åkte vi hem.
kaffe latte
mat från Jensens
masken

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0