måndag 26 mars

Hejsan! slutade kl 2 idag och då bestämde jag och älsk att vi skulle testa på cafet som har öppnat i mitt område. Cafe Rosenbo heter den och det var ju fint och mysigt där inne men asso priserna var väldigt höga och kakan (älsk tog morotskaka, jag tog kladdkaka) var ju inga höjdare! Dem var typ torra och smaka inte så värst mycket. 35 spänn för en bit, då kan man ju lika gärna köpa en helt färdig på Ica för ett billigare pris som dessutom är godare?  och varför ska man ha ett cafe i ett område när det desstuom är dyrt och inte så gott? Man kan ju lika gärna käka hemma då vafan haha. Nej fattar inte vad dom tänker men men..


Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0