tisdags 27 mars

Hej där! Har inte skrivit på några dagar men tänkte berätta lite vad jag hade för mig i tisdags.
Först var jag i skolan som vanligt, efter skolan så drog jag och fika på Biscotti med Erika,Chrissy och Sabina. Käka en macka och drack latte. Efter vi suttit där en timme och snackat så åkte jag till stan för och träffa Ronja och Carro. Vi gick runt i lite butiker och kollade, jag fick med mig två par skor från Skopunkten och från Gina Tricot fick jag med mig mascara och läppglans, sen var pengarna slut. Sen åkte jag hem,  och när man kommer till Vallentuna så åker det runt en helikopter och då tänkte jag "jaha vad gör den här då?" och då hade det tydligen varit ett rån på Ica, läskigt! Ialalfall kom hem,käka middag och kolla Desperate Housewifes och när det var slut så åkte jag hem till älskling och sov över. Mysig dag!

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0