studiebesök

Onsdag redan, tiden går fort. Idag har jag varit på studiebesök på COOP broterminalen. Tog dryga två timmar att åka dit, så var vi där i två timmar och kollade lagret, hur det funka och hur det såg ut och så sen vare dags och åka hem igen. Jag och Jenny köpte glass, så fint väder ute ju, helt underbart! När vi var framme i Vallentuna så gick jag till skolan och hade nationella muntliga prov i engelska, det gick väl inte sådär himla bra tycker jag.
Sen mötte jag upp älskling och vi gick till Istanbul för han skulle käka. Efter det så gick vi till mig och bytte om och så var det dags för träning. Först gick vi promenad och sen gick vi till en gräsplätt där Julle gav mig ett rejält träningspass så nu är jag helt slut i mina ben!
en del av lagret
Guide,Jossan och Sabina
min (strössel) och Jennys glass

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0