Klamydiadagen

Det är tydligen klamydiadagen idag haha så ni som haft oskyddat sex, gå och testa er vetja! Jag hade min första dag på praktiken idag. Fick sätta larm på kläder, sätta priser, ställa ut kläder och sånt. Massa kunder som kom fram och fråga mig massa som jag inte riktigt kunde svara på. Men annars flöt dagen på ganska bra tycker jag! Mamma kom när jag hade slutat och vi mötte upp pappa och gick till stadium där jag köpte träningskläder och löparskor, blev sammanlagt 667 kr för allt, fett billigt! Har fett ont i fötterna för jag har gått och stått hela dagen. Ska ha löparskorna på mig i fortsättningen, hoppas det hjälper.
tröjor 199 kr, leggins 149 kr. 
skor 320 kr.
 

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0