Bara inte du

Hej idag har jag läst ut boken 'Bara inte du' som är skriven av Katarina von Bredow. Den handlar om en tjej som heter Emma som är 20 år. Hon har nyss flyttat in i sin nya lägenhet och hennes liv är frid och fröjd. Tills en dag då det knackar på dörren och där står hennes bästa kompis pojkvän. En känsla växer fram som inte funnits där förut. Samtidigt så börjar hennes lillebror börjar hålla på med olagliga saker och hamnar i knipa och ber om Emmas hjälp. Livet som varit så fridfullt blir plötsligt trassligare och krångligare än någonsin.

Jag tyckte boken var väldigt spännande och intressant. Den var så bra att det knappt gick att lägga ifrån sig den. Varje tillfälle jag fick så läste jag. Helt klart betyget 5/5.




Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0