fredag 9 augusti

I fredags jobbade jag från 12-20. Älskling skjutsa mig dit, tack för det!
Min yngsta faster kom och köpte en scarf av mig, sen kom min vän Ronja och då tog jag min fika rast (15 min) och följde med henne till donken för hon skulle äta, jag drack en caramel frappe, den var god men väldigt kall. Sen kom min kusin Carina och hälsa på oxå. Trevligt att träffa alla! :-)

Efter jobbet åkte jag och älskling till Mabbe i stan, inte hon som bor där utan hon hade lånat en lägenhet där av någon bekant. Hon hade bjudit folk från sin gymnasieklass så vi var 10 st totalt. Det var Mabbe, Therese, Alissa, Linda, Richard, Robert, Joshi, Axel och vi som var där. Vi åt sushi och drack alkohol och runt midnatt drog vi till någon bar och var där tills 2 då det stängde. Hade en trevlig kväll! :-)









Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0