onsdag 21 augusti

Hejsan idag har det oxå varit fint väder! Det har typ varit det i en vecka nu, underbart! Man måste passa på och njuta av solen för man vet ju inte hur länge till det varar, hösten närmar sig med stormsteg!
Men idag har jag och Sara gymmat på eftermiddagen, vi körde mage och bröst idag :-)
Sen åkte jag och älskling till Ica och handla lite och sen hem och baka äppelkaka. Tog nog ut den lite för tidigt för den var fortfarande lite degig men den kan inte ha smakat alltför hemskt eftersom den nästan är slut :-)
Sista natten jag får sova med hunden för imorgon kommer faster och hämtar honom, wäh vill inte! :-( Har ju vant mig vid att ha hund nu, han är ju min lilla plutt! <3

före ugnen

efter ugnen

min pluttis

Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0