The heat

Hejhej! Ikväll åkte jag och älskling till Kista för att kolla på bio. Vi såg 'The heat' som var riktigt rolig :-)
Tack till älskling som bjöd mig!
Sen övningskörde jag lite på en parkering. Andra gången jag kör bil i mitt liv och jag kom upp i 25km/h som mest och första gången körde jag typ högst 10km/h. Visst, det är inte så jäkla snabbt men det går ju framåt iaf! Sakta men säkert, ett steg i rätt riktning :-)
Sen kom Julles vän dit och sen även hans bror så han snacka ett tag med dom och sen åkte vi hem :-)
Nu är det dags för sängen, Godnatt!!


Filmaffischen som är jävligt redigerad på Melissa, vilket jag tycker är väldigt synd..
Originalet är faktiskt finare, såhär såg den ut först in:




Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0