Torsdags 22 augusti

Hejsan igår jobbade jag från 12-20.
På min fika rast så träffa jag Ronja och vi köpte varsin mcflurry glass från donken och gick och satte oss ute i solen. Sen när jag hade slutat så gick vi till Tegel och drack varsitt glas, jag drack cider och hon öl. Sen gick hon iväg och jobbade färdigt och efter det gick vi tillbaka och tog ett glas till. Sen kom två kvinnor dit (26 och 28 år) och fråga om dom fick sätta sig hos oss och det fick dom såklart. Dom hette Nathalie och Therese och var jätte snälla och trevliga. Vi hade det jätteroligt och var kvar där ända tills stängning som är vid ett (förutom Ronja som blev hämtad av sin kille tidigare).









Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0