Alla hjärtans dag!

Hej idag var det ju alla hjärtans dag och dagen för mig började med skriftliga nationella prov i svenska, inte så kul men fick sluta när man var klar och det var typ kl 11 så de va ju allafall skönt!
Käka chicken kebab till lunch och matsalen hade dem pyntat med kondomer i fönstren och grejer haha. Sen fick man glass till efterrätt oxå, det var snällt.

Var med älskling en kort stund efter skolan och jag fick blommor och choklad av honom, tack älskling! Av mig fick han en bok med bilder på oss.
På kvällen så åkte vi och käka tre rätters middag i Täby, Nygårda Värdshus tror jag det hette. Det var supergod mat och jätte mysigt!
Har haft en mysig alla hjärtans dag med älsklingen :-)

gåvorna jag fick av älskling

Maten vi åt. Det första var en aptitretare. Kanske inte ser gott ut men det var det








Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0