fredag!

hej det var fan iskallt idag, typ -17 grader men vad ska man förvänta sig, det är ju trots allt Sverige vi lever i. Men solen sken så fint så då blev man inte lika depp!
Hade iaf religion hela dagen i skolan och sen gick jag på behandling hos svärmor. Tack det behövdes! :-)
Sen kom älskling och då handla vi lite smått och gott och sen hem till mig och mysa tills vi somna, haha alltid!
Sen på kvällen laga jag tacos med pappa, mums!
Efter maten så drog jag hem till Mollie där även Sofie, Jenni och Johanna var. Efter ett tag drog Jenni och Johanna och vi som var kvar spela skipbo (kortspel). Sen drog även Sofie men jag stanna ett tag till och jag och Mollie typ prata om allt möjligt. Det var mysigt!







Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0