Lördag 12 Jan

Hejsan allihopa! Har jobbat idag från 10-17 och min äldsta faster kom förbi och hälsa, trevligt!
Sen när jag slutade så var jag kvar och handla lite. Jag köpte träningskläder från Kappahl, alltså leggins,sportbh och linne. Sen köpte jag en fin tröja och nagellack från Ginatricot. Nöjd tjej!
När jag kom till Vallentuna så gick jag till Coop och hämta ut ett paket och handla lite matprylar som pappa ville ha. Paketet var till mina föräldrar och det var en kalender som jag själv fixat och designat med bilder. Dem blev jätteglada och nöjda :-) kan visa imorgon hur den ser ut.
Resten av kvällen så har jag varit med älskling som kom hit runt 10 tiden. Nu är det dags att borsta tänder och sova, är helt slut asso.Godnatt!




Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0