onsdag 16 Jan

Hej kom till skolan typ halv nio och ser att det är arbete på valfri plats och nästa lektion börja inte förens 10 så det var lite drygt. Kunde sovit istället! På lunchrasten så drog jag till Biscotti där älskling och hans mamma var. Jag blev bjuden på kladdkaka mums, tack!
Sen hade jag prov på samhällets ekonomi, skit tråkigt och det gick väl sådär. När jag skrivit klart provet gick jag och älskling och handla på både Coop och Ica. Jag fick två små buketter från älskling, jätte söta och fina, tack älskling!
På kvällen så drog jag och pappa och gymma. Sprang en mil på crosstrainer. När vi var hemma igen så kom älskling en stund och åt middag och chilla och sen åkte han hem. Jag är typ jätte mätt fortfarande från middagen, åt lax med ris. Fattar inte hur?! Det var liksom typ 4 timmar sen :O
Aja ska sova nu godnatt!








Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0