Klassens dag

Hej idag var det klassens dag och det hade vi valt att spendera hemma hos vår lärare Anita som bor i Vaxholm. Hela klassen var dock inte där utan det var bara 5 killar från min klass och jag. Vår mentor och Anita var där oxå.
Vi lagade tacos (min ide) och när vi hade ätit upp så gick vi ut och spelade minigolf. Det var tyvärr rätt kyligt ute men vi körde klart alla 12 banor. Vår mentor kom på första plats.
Sen åkte grabbarna hem med bilen och jag blev kvar med lärarna en stund till. Vi fikade, drack kaffe och åt äppelkaka med glass som Anita bakat. Gott!
Efter det körde Anita hem oss till Vallentuna, så snäll :-)


Imorgon är det student, det bara kryper i magen på mig. wäh får panik!
Måste sova nu ju, ska upp rätt snart fan.




Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0