Glad påsk!

hej har inte bloggat sen i torsdags eftersom jag bara varit hos älskling som inte har Internet. Men det har inte hänt så mycket heller eftersom älskling är sjuk tyvärr..
Det lilla som har hänt är att vi har gett påskägg till varandra och i ägget fanns en liten present. Älskling fick en nyckel hem till mig med en söt nyckelring och en Magic towel. Jag fick ett halsband som var ett hjärta som det stod 'Love' på. jättefint!
Sen igår var jag uppe till halv fem på morgonen och kollade på två filmer. Först såg jag 'sex and the city 2' och efter den såg jag 'the mexican'. Dem var bra!
Det var skönt att vara uppe så sent, har inte kunnat vara det på hur länge som helst. Jag minns inte ens när jag var det senast.
Nu ikväll har jag Zumbat och gymmat. Det var skönt att röra på sig.
Nu ska jag hem till älskling igen, hejdå







Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0