Mors dag

Hej idag var det Mors dag, Grattis alla mammor där ute!
Min mamma fick en choklad ask av mig på morgonen :-)
Annars då? Har packat upp de sista kläderna in i garderoben och rensat vad som ska skänkas bort. Igår vart det två påsar och idag oxå. Det är ju sjukt hur mycket man har som man inte använder längre. Hoppas dom som får kläderna blir glada iaf!
Men det konstiga är att jag har en större garderob nu än vad jag hade i förra huset och fast jag har rensat ut 4 påsar med kläder så har det ändå inte blivit mer plats...
riktigt skumt det där!
På kvällen så körde jag zumba, kul!
Senare runt 9 så åt vi pannacotta som älskling hade gjort, tack sötnos! :-)
Nu är det dags för mig att sova, Godnatt!









Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0