Mösspåtagning igår

Igår var det ju mösspåtagning. Vi åt lunch kl 13 i skolans matsal och så var det två sånger som man sjöng och sen tog man på sig mössorna.
Sen gick man till våning 1 och drack och umgicks. Sen åkte jag och några fler hem till Erika som bor i Täby och sen var det utgång till Tegel. Första gången jag var där faktiskt!
Träffade Mats, Sara, Isabelle och Simon där oxå och åkte hem med dom. När jag kom hem upptäckte jag en bukett blommor, ett kort och två kinderägg som älsklingen hade kommit förbi och lämnat. Grät när jag såg det, han är ju bara för underbar min älskling! Finns ingen bättre<3 Tack så jätte mycket sötnos, älskar dig mest i världen! <3





Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0