torsdag till lördag

Hej länge sen! Har ju hängt hos älskling som dessvärre inte har Internet så har inte kunnat blogga ens om jag ville. Så tänkte redogöra lite kort om vad jag haft för mig dessa dagar.

I torsdags sola jag på dagen och på kvällen körde jag Zumba. Efter det kollade jag på hockeymatchen då Sverige-Kanada spelade och Kanada vann med 3-0.


I fredags så körde jag Zumba kl 12 och resten av dagen sola jag och spela badminton med älskling. Sen gjorde vi pannacotta som vi åt till efterrätt efter middagen, supergod var den!




I lördags åkte jag, älskling och hans pappa till globen och kollade hockey VM. Norge mötte Vitryssland och Norge vann med 3-1.




Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0