Igår 18 oktober

Hej igår (fredag) så skjutsa älskling mig och mina syskon till centrum på morgonen. Så gulligt av honom!
Jag åkte tåget till Täby med bror och hans vän Mattias.
När jag kom till jobbet så var det personal möte från 8.30-10.00.
När mötet var över så köpte jag en tröja,en halsduk och ett iphone skal från jobbet. Sen åkte jag hem igen och hämta ut ett paket inne på Coop, (den innehöll brorsans kreatin).
När jag kom hem så åt jag lunch och sen kom älskling oxå. Jag hann även sova en stund innan jag åkte tillbaka till jobbet igen och jobbade från 16-20. Jag handlade oxå igen, köpte tre trosor och en hår accesoar. There's no stop in me!


Två av grejerna jag köpte. Tröjan och hår accesoaren.


Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0