Igår onsdag 2 oktober

Hej igår jobbade jag från 10-18 och efter jobbet så kom Jenni till Täby och vi shoppade lite. Köpte ett par skor på H&M, en tröja från Cubus, en blus från Ginatricot och en till blus från Bikbok. Haha köpte en grej från varje butik. Nuförtiden köper jag nästan bara kläder från mitt jobb, alternativt H&M som ligger bredvid. Så det var kul att variera lite för omväxlingens skull.
När vi hade shoppat färdigt så åt vi middag på Vapiano. Vi båda åt pasta carbonara och det var riktigt gott. Efter det så fikade vi. Det var mysigt! :-)

bild 1 från bikbok, bild 2 Cubus, bild 3 Ginatricot och bild 4 H&M. (dem är mycket finare i verkligheten än på bild)




Kommentera här och gör mig glad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0